Reklamace & vrácení zboží

Celý reklamační řád najdete zde.

Reklamační formulář je třeba přibalit ke zboží, které vracíte. Najdete ho ZDE.

V případě dalších otázek se můžete obrátit na pt. Ľubomíra Mendela - reklamační oddělení: 0917 761 087, mendel@orin.sk

BEZPLATNÉ VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

  1. Zabalte zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem. (Na balík není třeba psát naši ani vaši adresu.)
  2. Jděte do kteréhokoli odběrného místa Packety (Zásilkovny).
  3. Nadiktujte kód a název naší firmy: Kód: 999 311 91 / ORIN Slovakia s.r.o.
  4. Pracovník na odběrném místě po zadání kódu do systému vytiskne štítek, který přilepí na balík.

PS: O nic se nestaráte a nic neplatíte. Packeta nám doručí váš balíček. Lhůta pro reklamaci je ze zákona 30 dní, ale my uděláme vše pro to, abychom ji vybavili co nejrychleji. 🙂

Nelze vrátit otevřené doplňky výživy, které mají poškozenou ochrannou fólii pod víčkem.