Reklamace & vrácení zboží

Celý reklamační řád najdete zde.

Reklamační formulář je třeba přibalit ke zboží, které vracíš. Najdeš ho ZDE.

V případě dalších otázek se můžeš obrátit na pt. Ľubomíra Mendela - reklamační oddělení: 0917 761 087, mendel@orin.sk

BEZPLATNÉ VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

  1. Zabal zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem. (Na balík není třeba psát naši ani tvou adresu.)
  2. Jdi do kteréhokoli odběrného místa Packety (Zásilkovny.)
  3. Nadiktuj kód a název naší firmy: Kód: 999 311 91 / ORIN Slovakia s.r.o.
  4. Pracovník na odběrném místě po zadání kódu do systému vytiskne štítek, který přilepí na balík.

PS: O nic se nestaráš a nic neplatíš. Packeta nám doručí tvůj balíček. Lhůta pro reklamaci je ze zákona 30 dní, ale my uděláme vše proto, abychom ji vybavili co nejrychleji. 🙂

Nelze vrátit otevřené doplňky výživy, které mají poškozenou ochrannou fólii pod víčkem.